
Hnutí DUHA hledá finanční účetní
Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a rád/a se pohybuješ mezi detailem a strategickým nadhledem? Vidíš kolem sebe často příležitosti pro zlepšení (ať už jde o procesy nebo vyjednání lepších dohod se smluvními partnery) a máš drive na to svoje zlepšováky skutečně realizovat? Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s finančním řízením?
Odpověděl/a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe.
Kdo jsme?
Už třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Přečtěte si více o našich úspěších. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.
Co tě u nás čeká?
- smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
- inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
- organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci;
- možnost řídit si svůj čas;
- zázemí a kancelář v centru Prahy nebo v centru Brna dle vlastního výběru;
- 25 dnů dovolené, 10 sick days, příspěvek na vzdělávání, pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu;
- stravenky nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo a výhodný tarif na osobní číslo.
Co budou tvé hlavní úkoly?
- Vést účetnictví Hnutí DUHA včetně vedení pokladny (mimo mzdové agendy).
- Připravovat podklady pro přiznání k DPH.
- Podílet se na účetní závěrce a účetním auditu organizace.
- Přicházet s nápady, jak vést administrativní zázemí organizace efektivně.
- Vést grantovou administrativu (podpora grantového administrátora při zaúčtování projektových nákladů).
Co bys měl/a umět a mít?
- Chuť vést podvojné účetnictví velké neziskové organizace.
- Smysl pro pečlivost a systematickou a samostatnou práci.
- Trpělivost a rád/a hledat cesty k co nejefektivnějšímu řešení problémů.
- Organizační schopnosti: organizace vlastní práce a organizace a delegování úkolů kolegům/yním.
- Minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru (nebo odpovídající praxi v neziskové organizaci či střední firmě).
- Znalost účetnictví a odpovídajících předpisů (znát pravidla pro neziskovky přímo nemusíte, rádi Vás to doučíme).
- Znalost předpisů souvisejících s vedením personální agendy je výhodou.
- Dobrou znalost některého z účetních SW (znalost programu KelSQL je výhodou), výborná práce s tabulkovým procesory, zkušenosti s Google aplikacemi (hlavně Google dokumenty).
- Zkušenosti s finanční administrací projektů výhodou.
- Základní přehled v ekologické problematice výhodou.
Jak poznáme, že k nám patříš?
- Máš drive zlepšovat a to jak stav našeho životního prostředí, tak fungování naší organizace.
- Nemusíš se vše učit od píky, máš zkušenosti a posuneš náš tým zase o kousek dál
Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.
Zaujala tě naše nabídka?
Tak pošli do 19. června 2022 na adresu klara.stastna@hnutiduha.cz přihlášku, která bude obsahovat:
- motivační dopis, kde popíšeš, proč bys chtěl/a pracovat v Hnutí DUHA na této pozici a co bys do organizace přinesl/a;
- strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.
Výběrové řízení proběhne osobně formou rozhovoru s ředitelkou organizace Annou Kárníkovou a finanční účetní Klárou Kostruchovou spojeného s praktickými úkoly v červnu 2022 a to v Praze nebo v Brně. Pro více informací se můžeš obrátit na Kláru Kostruchovou, která zastává tuto pozici nyní (739 777 199, klara.kostruchova@hnutiduha.cz).